Onsdag/Wednesday/MWAHAHAHHAH........ DAAAAMP!!! X'D

Jag saknar Wille... ♥
Han är i Ånge resten av veckan, så jag kommer nt träffa honom förrän på söndag då det är konfa-gudstjänst :/
Men jag håller ju kontakten via sms och msn :D

Nästa vecka är det looooov! (yy'
Då ska jag på Boda Borg med Maja, Wille och några fler, vet nt vilken dag dock. Menmen, de blir ju kul eftersom det är halloween-tema ^^
Personalen springer alltså runt utklädda till spöken/monster :P

Just nu sitter jag här, tråkar, lyssnar på musik och äter choklad, för alla som bryr sig (ja, Wille, det ÄR intressant!)
Sen ikväll blir det att glo på tv, smsa med Wille, Samuel och Oliver och kanske äta mackor ^^
I'm a food freak!!!!! X'D

Menmen, har inget mer att skriva just nu, vi hörs!
Herrå :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?