Michael - King of Pop - Jackson

Hejhej!
Ja, nu är det så att jag som vanligt nt har nåt att skriva om för tillfället, så jag bjuder på några av mina favoritlåtar med Michael Jackson istället... :D

Girlfriend ♥



I can't help it ♥


The girl is mine, duett med Paul McCartney


Don't walk away ♥


Whatzupwitu, duett med Eddie Murphy


Why you wanna trip on me ♥


You are my life ♥


Självklart har jag fler favoriter med MJ, men jag orkar nt lägga in alla i bloggen.
Menmen, nu ska jag ta och äta lite frukost (för typ tredje gången idag) och sedan ska jag väl sitta vid datan igen, innan jag drar på konfa gudstjänst vid 18-tiden ikväll och träffar Wille, Johanna och Jossan :) ♥

Herrå! :D


Postat av: Jossan

Men inte lite låtar eller ?xD

2010-11-01 @ 09:26:37
URL: http://sutairu.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?