Lördagkväll...

Hejhej bloggen/läsare :]

Lördag idag, och jag har nt gjort så mycket. Vaknade runt 9-10 tror jag, och då duschade jag och sedan satte jag mig vid datorn, medans mamma och brorsan var i stan, och pappa i skogen :P
Lyssnade på musik också... Björn Skifs ♥♥♥
Sedan gick jag till farmor och farfar ett tag och var där och hjälpte till lite eftersom farfar har lite problem att gå även med rullator så jag fick hjälpa honom att ta av sig skorna när han kommit hem från konsum med farmor och så fick jag hålla i honom när han skulle gå in så han nt skulle ramla :]
Det gick så bra, helt felfritt :D

Smsade lite med några vänner, och sedan bestämde jag med Josse att hon skulle komma hit ikväll och sova över så hon kommer snart ♥
Flummigt värre ;)

Ikväll har hela familjen + farmor, farfar och morfar haft "pizza fest" för att "fira" att farfar är hemma från sjukhuset igen :]
Vi åt en massa pizza här hemma, vi hade köpt ca. 6 stycken, och massa cola :D
Det var jättegott. Bilder får ni senare, tillsammans med lite bilder från konfan som jag lovat er ^^

Men nu ska jag ta och hitta på nåt annat skojigt tills Josse kommer...

Ha det bra, sköt om er, och glöm nt att följa min blogg på bloglovin (klicka på ikonen/signaturen) :D

HERRÅ!


Postat av: Beccis

Heej fin blogg :D kram!

2010-10-12 @ 22:22:29
URL: http://blondabeccis.blogg.se/
Postat av: Beccis♥

sv: Tack, hoppas allt är bra idag? :D ♥

2010-10-13 @ 12:43:12
URL: http://blondabeccis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?