Josefine Frisk ♥

Låten är tillägnad Josse, ♥
OBS! NI MÅSTE LYSSNA PÅ DENNA LÅT MEDANS NI LÄSER TEXTEN!!


helt seriöst vet jag nt vart jag ska börja, för dethär kan bli en oändlig text!! <3<3
första gången vi träffades var när jag gick i 5an på THR och du var där med din brorsa en kväll. vi gick runt skolgården och pratade och lyssnade på musik, sen gick vi in i matsalen och fikade :]
sen skulle du ta bussen hem och då tappade du din mobil i gräset på skolan så jossan lämnade tbx den till dig när ni träffades nästa gång ^^

sen då?
det gick ett år ungefär och vi träffades nt då. sen började vi båda på Fränstaskolan :D
vi träffades igen när jag, jossan, danne, johanna, nico, emma och du stog nere vid träden vid entrén och pratade och du och danne hade rap-tävling XD
efter det så har vi pratat med varandra varje dag

vi bråkade några gånger, men annars har vi alltid kul tillsammans! <3
alla fina minnen som boda borg, pannkaka&trocadero, traktorn som vi fick damp på, spökjakt på kapellet, skämtbutiken, dik-race... <3<3
underbara minnen som jag aldrig glömmer, och fler ska det bli! :D

du finns alltid vid min sida när jag har det svårt, och det är jag otroligt tacksam för. jag vet att jag kan lita på dig, vad som än händer.
du är en av dom allra allra bästa vännerna jag har <3

jag älskar dig otroligt mycket
, och jag hoppas att vi alltid kommer vara vänner! ♥♥♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?