Hahah! :D <3



OLA-CONNY


(till vänster på bilden)

Namn:
Ola-Conny Wallgren.
Ålder: 46, "men känner mig som 30".
Bor: Sibbarp, "en ort så liten att den knappt finns".
Familj: Två döttrar som är 16 och 15 samt en son som är 4.
Yrke: Utbildad till murare, jobbar nu som brödförsäljare.
Inkomst: 279 700 (taxeringsår 2009).
Aktuell: Som ny profil i "Ullared" i Kanal 5

----------

Ola-Conny...

... om att vara med i "Ullared":
– Det ska bli jättekul, jag är som jag är. Inte hade jag någonsin kunnat fantisera om att jag skulle hamna på tv. Egentligen fattar jag inte vad det är för märkvärdigt med mig.

... om sitt namn:
– Mina morbröder har haft dubbelnamn långt tillbaka i släkten och därför fick jag också ett. Men jag blev mobbad i skolan för det. Fortfarande i dag kan folk säga "så kan man ju inte heta" och då svarar jag "nej, men nu heter jag ju så".

... om att leva som singel:
– Jag träffar mycket trevliga damer i butiken, men jag funderar inte så mycket på saken. Hittar man den rätt så gör man. Man kan inte bli serverad henne som ett brev på posten.
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?