Surviving Christmas..


Yes, jag vet att ni älskar mitt täcke med grodor och "Kvack" :) <3<3
Hahah, nerrå, men hejhej bloggen! Sitter i TV-rummet nu och "ser" på Surviving Christmas. Egentligen håller jag bara på med datorn men jag har TV:n på i bakgrunden (Y)
Som ni kan se på bilden så dricker jag coca-cola och äter chips... Gott...

Iaf, idag hade jag, Wille, Josse M och Johanna julklappsbyte på skolan. Detta fick jag;
Josse M - Ballerina kakor, mobilsmycke
Wille - gosedjurskanin <3
Johanna - Nit-armband


Måste säga att Josses present var bäst! DET SMAKADE OTROLIGT GOTT!! (a)
Sedan fick vi våra betyg innan vi slutade och gick på jullov (Y)
Jag fick 3 IG, 6 G och 1 VG... Egentligen rätt bra för att vara MINA betyg... Vi fick fika i klassrummet och såg på film. Kommisarie Späck (Y)

Men nu orkar jag nt skriva mer. Vill dricka upp min cola nu :P
Hörs senare i veckan, eller ja, rättare sagt; Hörs imorron :)


Bjuder på en otroligt konstig men vacker bild, och där kan ni även se nit-armbandet jag fick av Johanna <3

Herrå!


Dethär känns nt rätt, att nt få träffa er på flera veckor... <3 :/


Postat av: Charlotta

Fin blogg! :)

Allt bra?

2010-12-22 @ 12:36:42
URL: http://charlottaperssons.blogg.se/
Postat av: Charlotta

sv; Tack så mycket!

Jodå, allt är bra med mig oxå ^^

2010-12-22 @ 13:06:57
URL: http://charlottaperssons.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?