En stjärna lyser så klaaaaart... ♪♫

Simple Plan - I'm just a kid


Mohombi ft. Akon - Dirty situation


Akon ft. Eminem - Smack that


The Who - See me, feel me (Listening to you) - Favorit -


Sådär ja, nu fick ni lite bra låtar att lyssna på! :D
Dock blev det inga jullåtar, fastän det är 7 dagar kvar till julafton. Orkade helt enkelt nt leta efter några. Men ni kanske får lite julmusik senare idag ;)

Hahah, som ni kanske förstått så älskar jag Milko Lättmjölk! :D
Satt ju och drack det med sugrör häromkvällen, och jag kan säga att det var det godaste jag druckit på länge ^^

Igår kväll (torsdag) var jag på "öppet hus" på skolan, det var faktiskt rätt roligt. Eller ja, iaf nt så tråkigt som jag trodde det skulle vara. Var där med Jossan, Johanna och älsklingen :)
Först gick vi bara runt lite i skolan och kollade, innan vi gick till aulan och kollade på luciatåg/rockkonsert. Det var helt jävla awesome! :D ♥
Karin Zimmerman i 9A sjunger så fantastiskt bra!!!!!! :o

Iaf, jag hade med mig lite julkort dit som jag skulle ge till några lärare som jag tycker har förtjänat det. Fick dock nt tag på alla ikväll. Jag hade 6 julkort när jag kom dit, varav 2 stycken ligger bredvid mig just nu. Laila och Marina. Alltså delade jag ut till Eva, Anne, Bengt och Linda idag :) ♥
Får ge till Marina och Laila på måndag istället. Vi får ju jullov på tisdag kl. 14:00. (Y)

Men nu ska jag gå och lägga mig, go'natt! :D


Tack för att du är du, ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?