2010 är snart över...

...och vad passar då bättre än att spendera dom sista dagarna med att sysselsätta sig med aktiviteter man verkligen gillar? :)
Idag ska jag bara ta det lugnt, vara hemma och lyssna på musik, sista gången innan årskiftet. Imorron ska jag åka till stan med mamma och pappa för att shoppa och äta på kina-restaurang. Och på fredag, alltså nyårsafton, ska jag göra inget mindre än att sova över hos finaste Maja!
Inget är väl bättre än att fira nyår med en av sina allra bästa vänner?! :D

Vad ska ni göra på nyår? (a)

Bara för att jag och Maja är bäst! ♥ :)


Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-29 @ 15:22:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?